Jumat, 05 Juni 2009

bila hidung mula berlari,pasti hujan turut sekali~

salam..........
macam biasa
bulan ni tak sakit lagi(membuatkan aku berasa pelik)
ingatkan takkan sakit lagi
tapi sakit juga akhirnya
..hurm..
demam dan selsema sudah mulai bermaharajalela
aku sudah jadi seperti anak2x yg kehingusan
kesana sini bawa tisu..(-_-")
scrootx!!!!!!!!!!itulah aku
sat lagi kita tgk na,batuk pun join skali
*bila la akan ada bulan yg aku sihat..<------big question mark
jgn masa praktikal sakit,sudah..

tetiba terfikir pula pepatah ni:bagai menatang minyak yg penuh,minyaknya tumpah,diri yg terbakar.
yang dihighlight kan warna lain itu,aku yg tambah..hehehe...sesuka hati jek menambah2x
tapi dalam kan maksudnya..=)

4 komentar:

Pok Li mengatakan...

Saya cukup bimbang dengan penularan H1N1 ketika ini kita dalam masa yang sama mengalami demam batuk dan selsema. Minta dijauhkan Allah. Sedang batuk dan selsema juga.

budak kecik mengatakan...

salam buat pok li:

yin mmg selalu sakit pok li,boleh dikatakan setiap bulan,tak penah tak sakit..insyaallah,sama2x la kita berdoa,moga2x dijauhkan dari penyakit ni..pok li jgn lupa makan ubat eyh.bykkan minum air..=)

handsoff mengatakan...

jgn kene swine sudah ler... bahaya tuu.. hehe

budak kecik mengatakan...

hehe..insyaallah..minta2x dijauhkan..=)