Rabu, 24 Juni 2009

tag aeh..hehe

1. apa perasaan anda sekarang?
entah,jap..haha..takde perasaan

2. saya nak makan
byk benda,tapi kat sini takde,kene tunggu balik mesia..huhuhu..=(

3. saya x suka

  1. org yg ske mengambil kesempatan
  2. tak setia
  3. makan kawan
  4. penipu-pantang mak nenek aku org menipu..menci kat org mcm ni
  5. tak menepati waktu
  6. talam dua muka-luar nampak baik,pijak semut tak mati,tapi hati,mak ai,busuk giler
4. impian saya
berjaya dunia akhirat... and nak tolong ramai org supaya sihat2x selalu,insyaallah..ameen~

5. haiwan yg saya tidak suka
semua jenis binatang,berbulu ke,tak berbulu ke..tak kira

6. saya harap
apa yg saya impikan tercapai..ameen

7. jika boleh diputarkan masa
tidak ada apa yg ingin saya ubah,semua terjadi ade hikmahnya,alhamdulillah,saya berpuas hati dgn ape yg saya ada

8. saya pada 10 thn akan datang
  1. dah jd dr.
  2. dah ade rumah,kete,moto besau sendrik
  3. dapat jaga mak abah
  4. dah kawen kot,hahaha..kalau ade jodoh n pjg umur
  5. ada family yg bahgia disamping anak2x yg comey sbb saya comey..hahaha

9. hp saya adalah
nokia n73

10. saya pernah bercinta sebanyak
entah,pada saya,cinta itu saya definisikan sehingga ke jinjang pelamin,kalau tak sampai tu,ibarat cinta monyet..so,not count at all

11. saya suka pada
  1. kedamaian
  2. ketenangan
  3. makanan..hahaha
12. kawan2 saya
tersangat ramai,sampai takle kira dgn jari..huhu

13. pernah dikhianati
pernah kowt,cam s**l jek..tolong dia bila dia ssh,dah senang,buat2x tak kenal..takpe,wat goes around,comes around..tuhan tu maha adil


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
biar je kot,walaupun hati dah sumpah seranahkan..haha..takpe la,biar org buat kita,jgn kita buat org..tuhan tu ade,so,kita jgn la pulak doakan keburukan dia,tapi just doakan dia berubah je la..hehe


15. senaraikan orang untuk di tag
sape yg baca blog ni,anda ditagged..ni amanah ni,tuhan nampak..hohoho

4 komentar:

handsoff mengatakan...

wahhh layout baru...
semangat baru ke ni
bagus2x..

budak kecik mengatakan...

huhu..bese..=)

ezraazlan mengatakan...

hmmm...yg ni best utk dibaca..hehe

budak kecik mengatakan...

heheh..gedik..huhu