Kamis, 16 Juli 2009

aku akan sentiasa ada untuk kamu

salam..
entry ni khas untuk teman2xku semua,
tidak kira kat mana jua kamu berada,
yang pasti
percayalah,yg aku akan tetap ada tuk korang2x semua
terus terang aku katakan
aku bukanlah sahabat yang terbaik
mgkin aku pernah menyakiti kamu semua
mungkin aku pernah terkasar dengan kamu semua
tapi percayalah,semua itu tidak aku sengajakan..huhu
kadang2x mmg jelas,aku bengang dgn kamu semua
seperti tidak memahami aku seperti apa
mungkin kerna sikap kamu2x yg membuatku kurang senang
mungkin kerana percakapan kamu yg menyakitkan
tapi aku tahu,kamu jua manusia
aku jua manusia
takkan lari dari melakukan kesilapan bukan..
*senyum
semoga kamu2x memaafkan kesalahanku
dan terima kasih kerna hadir dalam plot2x kehidupanku didunia yg sementara..

*utk asyikin farahanie..thanks awak..hehehe..jenuh cari blog awak,tapi tak jumpa,huhuhu..=)


3 komentar:

ezraazlan mengatakan...

emo kiddo :P

handsoff mengatakan...

wahhh
terharunya
thanx sgt
utk aeh kan
lalaaaa

budak kecik mengatakan...

hehe..utk semua yg bernama teman..hehe..=)