Selasa, 09 Desember 2008

*hari yg indah*

assalammualaikum...
pagi tadi begitu indah bagi aku,walaupun hari pertama exam,tapi pagi tadi ntah,rasa MACAM best,huhu..bgn2x jek seriau satu badan,memikirkan soklan pe la yg akan aku jawab..dah la soklan oral,huhu..blok lepas dapat lecturer yg killer,soalan bertubi2x kene jawab,hhuhu..nak nangis pun de,tapi,santai2x jek..hehe..nama pon ujian..huhuhu..pagi2x lagi dah akak and aeh g mesej,wish goodluck,pastu call mak,then dapat mesej dari ayah..hehe..best giler,ramai gak yg sayang kat aku..hihihi..then terus g kelas cam bese..sampai kat dewan,aku jadi semakin blur,rasa cam ilmu kat dada ni cam tak cukup jek..biaq betul,aku nak jawab pe nanti kalau lec aku tanya,hurm..aku terus mencari sudut yg tersembunyi didalam dewan tu,cam bese la,tempat aku bertakafur..huhuhu..lek2x dulu,then g cari bahan yg sepatutnya..jauh dalam hati aku berdoa,moga2x dapat la jadi peserta yg terakhir..aku terus bergerak mencari bahan yg sepatutnya,salin sana,tgk sini..huhuhu..pening gak,tapi everything ok la..lepas sorang2x kene panggil masuk ke ruangan ujian,hurm..hati aku lagi la,macam nak tercabut jek,dgr lak kali ni aku still dapat lecturer yg killer,huaaaaaaaa,nak nangis...huhuhu..tapi takpe,santai2x,keayuan kene dijaga berserta kemachoan yg harus dikekalkan,huhuhu..last2x nama aku dipanggil,alhamdulillah,nasib baik dapat case yg tak susah,bahan pun dah de,so aku teruskanlah menulis diatas kertas,sampai la nama aku dipanggil masuk tuk di uji oleh lecturer..hehe..takut gak,tapi bak kata mak,nak ujian,baca bismillah banyak2x..huhuhu..aku pun lepas jek nama kene panggil g la masuk,dengan harapan tak disoal dan leh balik,tak nak lama2x dalam tu,seriau..huhuhu..nasib aku kira ok2x la,lecturer tu soal gak,tapi alhamdulillah leh jawab..hehe..aku pun agak kaku mula2x,tapi lama2x still kaku gak,huk2x..hurm..camtu la bila penyakit gabra dtg,takle nak buat pe..everything was fine today,..hehe..camtu la kisah rini..hehe..harap lusa paper aku pun ok,hhihi..k la, nak g masak megi,lapar dowh..huhu..chow semua,salam

2 komentar:

handsoff mengatakan...

berakhir la sudah exam oral...
pagi ni exam elok2x.. erkk
klau leh kurengkn mkn maggi tuuu..
tak abis2x ngan maggi dia tuu..hehe

budak kecik mengatakan...

hehe..makanan ruji la aeh,takle dielakkan..heheh..thanks aeh yin g mesej pagi tadi..hehe