Sabtu, 13 Desember 2008

hujan in d houseeee...hehe

ni semua lirik lagu hujan,lagu2x yg aku paling ske..tapi de gak lagu yg aku ske,tapi takde lirik..hehe

BILA AKU SUDAH TIADA

Bila, aku sudah tiada
simpan semua lagu ku
jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
bila jumpa pengganti ku
jangan d lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
tidur yang lena terhenti d sana
layap kuyu masih tak terdaya
bukalah tingkap mu
curahkan cahaya...

Siapa yang sangka
bila tiba masa kita
untuk pergi selamanya

Takkan terduga
jika saat ni
tuhan tentukan
aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yg hiba
kenangan kita masa d dunia
alangkah indahnya jika
kita mampu hidup selamanya

PAGI YANG GELAP

Lebih tua dariku
Harap sabar menunggu
Kepulanganmu ku tunggu
Bukan maksudku mendiam
Tiada niat menyimpan dendam
Hakikatnya rindu yang mendalam

Jalan ini kan membantu
Hari esok siapa yang tahu
Kata ibu dengar sahaja
Cerita hanya kita berdua

(Chorus)

Pagi yang gelap
Kini sudah terang
Aku adikmu
Dan engkau abang
Aku amat merindui kamu
Pagi yang gelap
Kini sudah terang
Aku adikmu
Dan engkau abang
Inginku ulang ke masa dulu
Tak akan putus hubungan kita
Tarik nafas lega kerna aku tak apa-apa
Jalan ini kan membantu
Hari esok siapa yang tahu
ata ibu dengar sahaja
cerita hanya kita berdua

(Chorus)

MENINGGALKAN KU SENDIRI

kan ku berikan semua
agar kau gembira sentiasa
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri

jgn disimpan tiada rahsia
katakan saja ku terima
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri

waktu duka dulu
kita lalui bersama
bahagia bagaikan mlm ditemani bintang terang
hancur hati bila kau undurkan diri
meninggalkan daku
meninggalkan daku sendiri

senyuman manis dibawa angin
ku tunggu dikau terasa dingin
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri


LONELYSOLDIERBOY

pulang di malam hari
datang dengan anginnya yang dingin
ku tetap kan teruskan apa yang di juangkan

untuk mencapai semua impian
usah kau gentar dengan cabaran
kerna itulah takdir kita

do you remember that old lullaby
ingatan yang lama ku kan lupa
telah ku tinggalkan
akan ku tuliskan memori buatmu

semua lelaki
lonely soldier boy
katakan pada dunia
lonely soldier boy
cahaya mentari
kan datang kembali

bila hati curiga
jantung berdegup dengan lajunya
pejamkan saja mata tenang buat seketika

harus kau ingati bila
bila semua sudah tiada
hargai masa silam kita


LUDAH AMERIKA

Satu dunia sudah tahu
Masalahnya semua jadi bisu
Discovery channel cnn
Semua satu bagaikan mesin
Bush aka semak sipresiden menantu dajal punya lesen
Ludah amerika4x

Tlong sana
Tolong sini
Batu api
Alasan kamu
Nuklier lagi

Satelit cari si sadam
Anjing bersama senapang
Misai si hitler pun pjg
Sogok wanita telanjang

Ludah amerika
Bush jahanam


KAU PIJAK HATI KU LAGI

Kau Pijak Hatiku Lagi
waktu kita sama sambut hari lahir

ku beri hadiah, hadiah bunga

cantik, engkau memang cantik

izinkan aku menatap wajahmu lagi

kau pijak hatiku lagi

tinggi harapanku buatmu

tak ku sangka ia hanya setengah jalan

jika memang memori kita di simpan dalam cakera

kan ku mainkan sampai bila-bila

cantik, engkau memang cantik

izinkan aku menatap wajahmu lagi

kau pijak hatiku lagi


EMPAYARMU

suku kaum mu memang begitu
dari jauh bau mu dapat ku hidu
teman datang dan juga pergi
ada juga yg kembali
kucing nama mu warna berbelang
sifat sebenar banyak tembelang
namun aku tidak pasti
cara mu itu dah basi

biar pun mati

empayar empayar empayar empayar mu
bila bila masa
bila bila masa akan musnah

umpan populariti taktik mu
budak hingusan, homo santapanmu
namun aku tidak pasti
cara mu itu dah basi

yg sudah sudah tapi berdendam
makin lama ku simpan makin kuat ku genggam
teman datang dan pergi
ada juga yg kembali


KOTAK HATI

tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

berbaring kita renung ke bulan
lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi

tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu

terang terang
bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi

mimpi mimpi
yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi


HIBA

oh hiba memang waktu ini kau lah teman ku
memang hidup, apa apa pun ajal yang kau tempuh

memang Tuhan sayang kan mu
ku tatap gamba wajah mu

harus ku terus kan hidup
walaupun perit tanpa mu
tetap ku peluk erat memori kau dan aku
harus ku teruskan hidup
walaupun perit tanpa mu
ku doakan agar kau sentiasa bahagia di sana


SELAMAT HARI IBU

dengarkanlah lagu, lagu ku ini
ikhlas dari hati hanya untuk mu
aku lah anak mu, anak mu yang selalu
memelukmu menciummu

memang banyak dosa yang telah ku lakukan
menyakiti dikau ku mohon maafkan

selamat hari ibu, ku ucap kepada mu
walau ku jauh disiniku harap kau terus
menanti kepulangan ku tuk menemani
mu hingga ke akhir nanti, aku janji

kau tak tahu ku sentiasa bersyukur
punyai pari-pari iaitu kamu
ku pastikan agar kau sentiasa bahagia
inginku nyatakan kau milik syurga

memang banyak dosa yang telah ku lakukan
menyakiti dikau ku mohon maafkan

selamat hari ibu, ku ucap kepada mu
walau ku jauh disiniku harap kau terus
menanti kepulangan ku tuk menemani
mu hingga ke akhir nanti, aku janji


NEON

biar aku lupakan engkau
asalkan aku tak sama dengan mu

tetapi aku harus
tahu asal usulmu
jangan cemari apa yang dah ada
langkah kaki engkau keluar
kini telah tiba masa nya
bebaskan dirimu dari penjara itu

NEON - asalmu bukan disana
NEON - kutahu lazat asmara
NEON - Bara semangat remaja
NEON - maruah bukan utk dijaja

bergoncang dinding kerna musik
pancar memancar arak berbau
asap mengamuk tekan tekan
siang malam dah terbalik


GUNDAH

Gundah gulana bagaikan penjara
Sesekali kubuka mata
ingin kembali walaupun seketika

chorus:
Biar terus ku berlari dan lari
waktu yg sama ku mencari
Jalan keluar dari mimpi ini ( 2x )

ku dikejar bayang hitam
memberi arahan yang buta
Sesekali kubuka mata
ingin kembali walaupun seketika

chorus

Takkan pudar
jika ku lepaskan segalanya kepadamu


AHMOI CHANTEK

ah moi chantek
kau lah gadis rupawan
ah moi chantek
lain dari yang lain

ku tunggu selalu
kehadiran mu suatu yang baru

pergi aku, pergi aku buat sementara
engkau yg selalu menunggu, menunggu hampir setiap masa

ahmoi chantek
ku ingat kau selalu
ahmoi chantek
ku perlu belaian mu

ku tunggu selalu
kehadiran mu suatu yang baru

pergi aku, pergi aku buat sementara
engkau yg selalu menunggu, menunggu hampir setiap masa


KU MAHU KAU TAHU

tersudut termenung jauh
mengenangkan nasib kita
kita miliki separuh
sebentuk hati cinta namanya

walau kau jauh
ku sentiasa menunggumu
ingin ku imbas kembali memori
walau kau jauh
ku berjanjikan terus tunggu
ku mahu kau tahu
aku kan terus menunggu

jangan benar gambarku dalam
telefon bimbitmu
jangan pernah sekali kau buang..
seperti cinta ini yang terbuku
akan bersemi jua

2 komentar:

handsoff mengatakan...

Hujan oh Hujan

budak kecik mengatakan...

aeh kat CH,bestnyer..sini hujan la aeh,hurm..boring la takde aeh,hurm.pape pun,enjoy eh..=)