Senin, 15 Desember 2008

malam oh malam

assalammualaikum,hehehe..takde pape la yg menarik berlaku harini,just bese2x jek..jaga kuhan yg tgh sakit,hope she will be fine..get well soon kuhan..akhirnya,yin balik 25 hari bulan nih,yes,malaysia am back again..hehe..aduyai,cakit peyut lah,huk3x..ni macam gastrik pun ade,hurm.takpe,biar jek..huhuhu..;p..k la kengkawan,nak g study nih,skunk block pshycology,so ni p menjiwakan diri la..kalau de pape benda baru,t yin kongsi eh sama kamu2x semua..hehe..selamat malam semua,yin nak menutup tirai malam ni dgn sebuah puisi

* ceritera si anak kecil
sinaran pagi begitu indah
terangnya sang suria
menghiasi dunia
selepas kelam di temani sang malam
aku terbangun dari lena ku
tersenyum melihat diri ku kini
yg lain dari semalam
apatah lagi dari kelmarin

bersama azam baru
semangat yang baru
aku melangkah bgn
meninggalkan kamar beradu ku
melompat2x bagaikan sianak kecil
gembira aku memeluk ibuku
tgn lembutnya menepuk manja dahiku
saat aku mulai mengucupi pipinya
aku terus berlari2x ke arah ayah
yg sedang menunggu di muka pintu
ku kucupi tgn nya
sambil melambai2x
tatkala sang ayah
mulai meninggalkan halaman syurga ku
alangkah bahagianya rentetan hidupku
berada diduniaku sendiri
mungkin berbeda dari yg lain
tapi aku bersyukur
dikurnai syurga dunia
yg begitu sempurna
buat diriku

hehe,benda2x ni aku selalu buat masa kat malaysia dulu,even sampai sekarang,haha..tapi takla terlompat2x cam kanak2x tu,kang ade kene perli dgn mak..hehe..rindu kat mak abah..=)..t yin balik eh..lalalala

2 komentar:

handsoff mengatakan...

tomey2x nya dia...
hehehe....
lalalala

budak kecik mengatakan...

haha..bese,baru tau keh..hahaha..lalala