Minggu, 11 Januari 2009

lagu yg aku suka..balasan puisi

kisah cinta ku

Dimalam yang sesunyi ini
Aku sendiri tiada yang menemani
Akhirnya kini ku sadari
Dia telah pergi tinggalkan diriku

Adakah semua kan terulang
Kisah cintaku yang seperti dulu
Hanya dirimu yang ku cinta dan kukenang
Didalam hatiku .. takkan pernah hilang
Bayangan dirimu .. untuk selamanya

Reff :
Mengapa terjadi kepada dirimu
Aku tak percara kau telah tiada
Haruskah ku pergi tinggalkan dunia
Agar aku dapat berjumpa denganmu

ni lirik lagu dari peterpan..hurm..teringat aku satu saat dahulu,apa yg terkata kat sini,menggambarkan setiap apa yg ingin aku perkatakan pada sidia,hurm..tapi itu kisah lampau ku,biar la ia berlalu..rest in peace deary..

yg kat bawah ni lak,adalah balasan atau jawapan bg lirik lagu kat atas sana la,kira anggap puisi balasan la,senang cite..hehe

sayangku
aku sentiasa menemani dirimu
walapun aku tiada lagi terlihat dikaca matamu
namun lihatlah diriku dari
mata hatimu
bukan kehendakku
utk meninggalkan dirimu keseorangan
tapi Dia lebih menyayangi diriku

maafkan diriku syg
jika malammu sunyi tanpa kehadiranku
siangmu malap tanpa gelak tawaku
namun percayalah
kasih antara aku dan kamu
tidak pernah akan hilang
walaupun kita terpisah
diantara 2 alam yg berbeza
itu bukan penghalang
bgku utk terus
mencintai dirimu
selamanya

kasihku
mungkin kehadiranmu

hanyalah sementara
mengisi ruang hidupku
tapi percayalah
ia amat bermakna
dan jika diberi peluang
utk ku meminta
aku hanya
menginginkan kamu
disisiku selamanya.....


Tidak ada komentar: