Jumat, 09 Januari 2009

haish,balik2x,aku gak yg kene..

ape la masalah manusia ni,aku cme tersalah ckp jek,skit yer hal la,takkan nak terasa kot..nape la korang tak pernah nak paham pasal aku huh,besar sgt ke permintaan aku ni,just fahami la diri ako ini..huk3x..hehe..ape2xpun,biar la korang,asalkan aku dah minta maaf,so skunk aku dah lega..hik3x..owh ya,pasal harini eh,hurm3x..takde la menarik,cme aku masuk bergym kembali,yippeeee..ni semua gara2x luqman yg ajak aku g teman dia bergym,takpe,elok gak aku g gym,asyik terperuk dalam bilik,tak buat ape2x kan,so y not aku buat life aku interesting skit kan...aku dah lama tak berpeluh mcm tadi,hampir 3 jam aku dok berlari2x cam hamster kat dalam gym tu,kalau tak turun jugak berat badan ni,aku tak tau la nak buat ape lagi,hahaha..ala,4 kilo jek aku nak kurangkan,harap sblm balik malaysia lagi,aku dah kurus..haha..siap la mami,kau bet dgn aku kan,hahaha..akan ku tuntut segala janji2x manis mu..haha..ok2x..harini tak tau kenapa,alhamdulillah,semuanya berjalan dgn lancar..hari ni mmg best,rasa mcm diri aku dilahirkan semula,mcm biasa,hari baru,dunia baru,yin baru,azam baru,org baru..semua baru la..abes cite,kalau aku taip kat sini,sampai esok tak abes2x..hehe..ni yg aku heran pasal blog ni,asal eh,takle nak upload pic,dah lama sgt ni,boring la takde pic..gugugu..dah lamakan aku tak buat puisi,hehe..ni puisi tuk malam ni
erti sebuah kehidupan
bintang terlihat terang
gemerlapannya menemani sang malam
yg sepi tanpa bercahayakan sang bulan
aku masih mencari
sinaran didalam kehidupan ku
yg dulunya malap
tanpa arah tuju
berfikir aku sejenak
mengapa terjadinya begini
hidupku umpama
jasad yg tdk bernyawa
kaku berjalan
dimukabumi yg penuh dosa ini
mungkin aku
telah melewat apa yg penting
dan mgkn juga aku
tdak mengerti
apa yg dimaksudkan sebuah kehidupan
namun
aku berjanji pada diriku
walau segetir manapun
cabaran yg menanti
aku tetap akan
terus mencari sinar yg hilang
supaya hidupku
tidak sesuram malam ini

pujangga cinta
aku keterbatasan waktu,
aku kaku dgn apa disekelilingku
aku tidak mampu bernafas lagi
apakah lagi yg perlu aku lakukan
mengapa begitu sempit sekali
ruangan yg kau berikan padaku
utk terus mengerti akan tentang dirimu
adakah perpisahan yg kau inginkan
adakah pemahaman yg kau mahukan
katakanlah wahai permaisuri hatiku
cedoklah,ambillah segalanya
apa yg aku ada
hanya la milik mu
setiap nafasku,setiap degupan jantungku
hanyalah milikmu
jgn butakan mata hatimu
jgn pekakkan suara jiwa mu
pandanglah syg,dgr la jeritan nurani ku
hanya kau segalanya
dan hanya kau selamanya.....

hahaha,terjiwang karat lak aku tuk puisi yg kedua ni,tapi ape2xpun,kedua puisi ni,khas tuk aku,kamu dan sape2x jek yg singgah di blog aku ni..thanks semua,...=)syang korang..;p
*cam bese,aku takle nak upload pic,hurmm..geram3x..huk3x..





Tidak ada komentar: