Senin, 27 April 2009

entah~

salam..hurm..dah lama tak masuk blog,nek bersawang blog aku neyh..hohooho..malam ni,hurm..entah lah..aku masih teringat pasal budak kecik kelmarin..siapaka dia???aku tak kenal pown,tapi aku kesian..cerita nye mcm ni,lepas jek tgk boys main futsal sabtu lepas,aku pun balik la,naik vespa,hehehe..cam org dolu2xkan..best naik vespa..oleh kerana nak sampai cepat,aku ikut la jalan short-cut,yg sememangnya kene lalu tanah perkuburan..mak selalu pesan kat aku,kalau lalu kat kawasan perkuburan tu,mata jgn melilau..hurm,tapi aku degil,mata tak reti nak duk diam la dikatakan,so,melihatlah aku,ke kiri dan kanan..kawasan perkuburan mmg menenangkan..huhu..tetiba mata aku tertarik kat satu kubur ni,kat situ aku tgk ade bdak kecik,tak salah aku dalam umur 6-7 thn,dia tgh ddk mencangkung sambil menekup muka.kat keliling dia ade la,seorang perempuan,macam kakak dia aku rasa..budak tu sedag menangis..pilu lak aku tgk..hurm..begitu kecil untuk menghadapi kehilangan..tetiba aku mcm takde perasaan,entah la,bukan takde,tapi tak tau nak menggambarkan mcm mana..aku tetiba rasa takut..aku tau benda ni akan aku hadapi..tapi aku takut,n aku takut.....aku syg mak abah aku,aku sayang abg2x n kakak aku..aku syg semuanya..n sebab sayang,aku rasa takut..hurm..

2 komentar:

handsoff mengatakan...

tiba2 bdk kecil tu muncul kt tingkap bilik yin & ia memanggil mana ituuu dak kecik kwn nya lg satu yg sudah hilang.. kwnnya itu pakai suar 3 suku... hohohoho

budak kecik mengatakan...

huhuhu...ape la aeh neyh,tak masuk line lansong..lalala~