Sabtu, 04 April 2009

smile..i always b wit u no matter wat happen..MODE:EXAM..adeiiiiiiiiiiiiii

semekom..huhu..ni la aku nye masalah,dari dulu sampai la sekarang,masih takde ubat..adeii..bila la aku akan hidup tanpa dibelenggu exam..huk3x..bila nak exam jek,mula la,satu badan,ade jek tak kena..hati gelisah,makan tak lalu,tdo..hurm..aku rasa tetap mcm bese..haha...adeiii..pejam celik dah 3 thn aku dok kat perantauan ni,setiap bulan aku exam,banyak benda yg aku belajar..tapi macam tak cukup jek..huhuh..aku sebenarnya tgh risau exam ni..huhu..tambahan lagi,byk benda yg tak diingini berlaku sejak kebelakangan ni,,huhuh,,takpe la..ade hikmahnya..k la kengkawan,doakan aku berjya di medan pejuangan ni..huhu..thanks to naveen..thanks fer d song,really make me smile..but who is naveen????hehe..naveen is my bestie kat sini,kawan baik la,byk tolong aku,masa aku sakit,masa aku sedey,gugugu..dia akan ada mengurangkan bebanan,haha...dia ni gile2x skit,tapi he cool ya..sgt santai..fer him,everything just going to be ok,walaupun sebaliknya,he always think positive..i like dat attitude coz am not dis type of person,aku ske amik serious,semua serious,ending aku yg tensen..huhuu..mcm sekarang..huhu..i wish i can be like him..and d thing yg dia akan ckp kat aku,kalau aku tgh ssh hati ke ape,yin,no worries k,no matter wat happen,i'll always b wit u,just smile..hehe..thanks a lot fer dis..hehe..may GOD will always bless ya,my deary fwen..=)

Tidak ada komentar: