Minggu, 27 September 2009

bila manusia ske jual ikan..macam tu la

salam

sebelum aku menaip dgn kelajuan 200km/j,izinkan aku nak mencarot jap..
@#%$^&^%%^&%$^*&)@$$^%&**..ni 18 sg nyer bahasa,yg budak2x takkan paham..

haish..kisahnya bermula mcm ni...
mcm bese,bila balik je kat kolej aku ni,mcm2x penyakit la dtg,tambahan lak kat sini,mak ai,bapak la panas,kalau korang nak cepat kurus,meh la duduk dgn aku..dgn jerebunya,masyaallah,manusia skunk ni,ske bakar sampah merata2x..kan dah jerebu..nak je aku bakar sorang2x,(org yg bakar sampah la..*tepok dahi,sambil menggeleng2x kepala),biar padan padan muka dorang..

ok2x,sambung cerita balik,temperature aku ade la 39oC,bukan 390 tu dah terbakar,abu pun takde da,tapi 39 darjah celsius ye adik2x..yg kat atas tu tak tau aku nak buat simbol dia mcm mana,men bedal jek..argh pedulik hape aku,blog aku,sekati sekilo aku la..hufff!
mcm bese,umah aku ni 3 org je yg ade,tapi minah yg sorang lagi tak balik2x,raya sakan la katakan,sampai dah tak nak balik..pastu tinggal la aku dgn kawan aku ni..kiranya kami berdua la..
dan2x tadi masa tgh basuh pinggan(rajin giler aku,sakit pun basuh pinggan,padan la setiap kenduri kene basuh pinggan,isk kenan dgn pinggan ke ape aku ni)member aku sorang ni turun,dia kata ade member aku yg lagi satu ajak dia teman tido kat umah dia sebab dia dgr bunyi yg macam2x..ala,bunyi hantu..payah betol la kome ni.padahal dia tinggal berdua dgn kawan dia.aku mcm nak naik hangin,tapi tak naik hangin la..aku senyap je(kebiasaan aku kalau marah,mesti senyap)..bukan ape,kalau ye pun takot,ape kate ko jek yg dtg tido umah aku,kan senang mcm tu..tak pikir ke yg aku tinggal sorang2x kat umah ni..isk2x..aku bukan la penakot nak tinggal sorang2x,tapi,yang aku takotkan,tetiba la kan,mane la tau,temperature aku nek lagi,mati aku sorang2x dalam umah ni..isk..seingat aku lah,tak pernah tinggalkan member aku sorang2x dalam umah.walaupun aku selalu jek kene tinggal.lebih2x lagi kalau dorang tgh sakit.hurm..so kengkawan,len kali pikir la dulu sebelum nak minta tolong,kalau korang boleh handle masalah tu sendrik,..jgn selfish! kalau nak selfish,g duduk sorang2x,jgn susahkan org len!
sekian,wassalam..*nak bagi atok dgn wan makan sat*

Tidak ada komentar: