Sabtu, 12 September 2009

untitle

salam

manusia itu berubah,walaupun korang kata korang takkan berubah,secara tak nampak@buta,korang tetap akan berubah,mungkin kerana keadaan persekitaran,sejarah hidup korang atau ape sajelah.kita berubah supaya kita dapat beradaptasi dgn kehidupan kita seharian..kadang2x perubahan yang kita tak nampak ni akan disedari oleh orang sekeliling yang rapat dan kadang2x secara tak langsung perubahan ini menyakitkan mereka..

entahlah,aku pun tak tau la samaada aku ni berubah ke tak..banyak benda yg bermain fikiran aku ini sampai aku penat,pikir nak tdo jek sampai pp pun nek tembam..haha..padahal tak tdo pun,takle nak tdo..apakah yg bermain difikiran aku ni satu masalah@ aku ni yg terlampau berfikir sampaikan menjejaskan kesihatan aku sendrik..wawawa..gastrik kebelakangan ni semakin bermaharajalela,dan aku rasa tak selesa malam ni,tak tau kat sape nak luah,dah mcm tak ramai yg memahami aku,yang ade pun,tak byk dan mungkin jugak ade yg buat2x tak paham..huhuu..aku perasan yg aku mcm laser dgn sesorang dan aku minta maaf,dan dalam masa yg sama,aku telah membuat seseorang berasa dirinya tidak diperlukan lagi..hurm..aku takpernah berfikir nak buat mcm tu..

jgn la salah anggap pada aku lagi,aku tak buang sape2xpun,cuma kadang2x aku penat..siyes,aku penat!!banyak benda lagi yg bermain di benak hati ni,tak tau bila nak abes..

aku cuma mengharapkan yg terbaik kedepan,dan kepada semua kawan2xku,aku tidak pernah berubah,kalau korang nampak perubahan tu,mungkin kerana umur aku yg semakin meningkat(mcm dah tue jek,walhal mude remaja lagi,haha) ataupun keadaan persekitaran yg memaksa aku utk berubah..

pada yang terasa,aku nak minta maaf,mungkin slh aku..tapi percayalah,aku tak pernah buat seperti apa yg kau fikirkan..aku harap,tiada ape lagi sangsi antara sesama kita kay!hehe..thanks fer telling me the truth,and am appreciate it very much..hehe..selamat tuk semua..harap semua berbahagia dgn kehidupan masing2x..

2 komentar:

akuduniaku mengatakan...

makan....

dari dulu suh mkn namao...
kan da saket...

amek r beskot ke aper... y penting pwot ta kosong lansung...

haish!

budak kecik mengatakan...

jgn marah,t cepat tue..;P