Jumat, 11 September 2009

haha..aku geram..

salam..
harini entry aku akan berbau carot mencarot..bukan carrot eyh,tu len..
aku sebenarnya bukan la jenis yg ske tunjuk ape yang aku rasa..
korang ta percaya,try la tanya dgn member2x aku..
tapi kalau aku dah bengang giler,sorry beb,aku pun manusia,tahap kesabaran ade tahapannye..
kalau kete pun dah overheat,dia akan meragam
cuma beza dia takle bercakap,just menyebabkan kete berhenti..tu jek
tapi aku lain bro,aku ni boleh bercakap,
pangkal jek skunk aku tak ske nak mencarot2x
sebab benda tak baik,so,bek senyap
aku ni tgh sakit hati,pergh!!!bapak giler punya sakit hati
tak pernah aku sakit hati mcm ni..
dari pagi tadi,sampai ke malam
kecuali pada saat aku dalam kelas la,tgh buat statistic
waktu ni aku gembira bagai nak ape jek
sebab aku ske statistik..
lepas abes statistik,aku seperti biasa,sakit hati balik..
balik ingat lepas tido boleh la ok
tapi,sampai sekarang aku tak ok..
sakit hati sampai menusuk2x rusuk aku.
giler aku tak pernah sakit hati mcm ni..
dodol,aku geram!!
terima kasih sebab buat aku mcm ni
apa yg kau buat,tak cukup nak buang perasaan geram aku..thanks
thanks sebab buat aku mcm ni..aku tak ske melawak dah..dodol
makan dodol lagi sedap..


p/s: haha,bila baca balik,upenyer aku tak mencarot,haha..alhamdulillah...jgn nak bg komen ape2x tentang entry ni..ok..

2 komentar:

akuduniaku mengatakan...

hurm..bagus r....

budak kecik mengatakan...

hurm..ape yg bagus?