Minggu, 29 Maret 2009

akhirnya kau bersuara..

salam semua,akhirnya dia bersuara..lantas aku tak tau nak buat ape,cuma satu kemaafan yg aku berikan..itu jek yg termampu walaupun kalau dibanding dgn ape yg dia da buat kat aku..takpe la,people do make a mistake,so,dia manusia,bukannya pokok ke,semut ke,so maafkan je la..yg penting berterus terang,tu jek yg aku nak..tak sshkan,aku bukan nak makan org pun,dah cukup gizi,takyah nak makan org..huhuhu..ape2xpun..hidup harus diteruskan..buku harus aku habisi..adess,byk giler dowh,exam lak kene tunda..adeiii..nape lak tak buat cepat2x,takya la aku tension2x lagi..huhuhu..tapi takpe,exam tunda,meaning byk masa lagi,so,harus meningkatkan lagi,kerajinan..hehe...boleh keh..haha..tanda tanya????..insyaallah,boleh..cbe2x..SAYA BUDAK KECIK YG RAJIN,saya boleh sbb saya boleh..hihihi..

2 komentar:

meaN mengatakan...

bese lerrr..
budak2 selalu rajin,
dah besar nnti.......

JGN MALAS PLAK, HAHAHAHA!!!!!

budak kecik mengatakan...

minnnnnnnnnn...hehe..ade lak mamat nii..lama tak borak..huhu