Jumat, 27 Maret 2009

kenapa eyh..hurm..

salam semua,malam ni tak tau la,ape yg bermain dalam fikiran,tapi yg pasti,benda ni mcm mengganggu pemikiran normal aku..kenapa eyh,kita tak boleh menjadi terbaik dalam semua perkara???hurm..manusia mmg tak pernah berpuas hati..tapi aku heran,kenapa persoklan ni muncul dalam benak pemikiran aku pd malam ni??aku sentiasa cbe utk menyedarkan diri ni,yg kita tak boleh menjadi terbaik dalam semua benda,pasti antara satunya kita akan slek,tapi kenapa diri ni masuh degil,tak boleh nak terima??aku pun heran la,rasa cemburu mula membuak2x,kalau tgk org lain boleh buat sedangkan aku masih tergapai-gapai nak buat benda yg sama..asal boleh jadi mcm ni???dorang pun sama mcm aku,manusia,makan benda yg sama,tapi asal aku tak boleh??KENAPA??????hurm..ssh nak jawab,sbb aku sendiri takde jawapan..dan mmg betul,manusia tak pernah berpuas hati dgn apa yg mereka ade,dan aku juga adalah manusia,tak pernah lari dari sikap ni..tapi takpe la,aku akan terus mencuba dan cuba dan cuba sampai aku boleh buat,..sbb aku mmg mcm tu..sifat cemburu yg kadang2x membunuh tapi kadang2x sebaliknya..huhuhu..mati la aku..huk2x..

2 komentar:

b0b0y mengatakan...

susah tu.. huk3.. (sambil ketuk pale ngan lesung..ekekeke)

budak kecik mengatakan...

hehe..tu la pasal..ni minta tolong ketukkan ke???huhuhu