Selasa, 31 Maret 2009

saya sayang mak saya..;)..

yin: ello,semekom mak..hehehe..tgh wakpe??(mulut ku masih menguyah coklat cadbury)
mak: yin!!..wsalam,asal tak tepon mak,puas mak tunggu,mak ingat yin dah lupa nak tepon mak,sampai menitis air mata mak tunggu yin,mak risau,yin sakit tak bg tau mak..(jawab mak dgn lembut)

tersentak aku bila mak ckp mak nangis tunggu aku nyer phone call,coklat yg sedap tu dah rasa mcm pasir jek..aku sedey giler,aku bukan sengaja tak telefon mak pagi2x lagi,macam kebiasaan yg aku buat,cuma tadi mcm sibuk skit,ade tutor,pastu cari umah nak sewa,pastu hujan lagi,g makan..hurm..sian mak,mak jgn la nangis,yin ok la kat sini,sakit sikit jek.yang paling aku tak tahan,bila mak ckp,KALAU BOLEH,BIAR LA SEMUA SAKIT2X YG ANAK MAK DAPAT,BIAR MAK JEK YG TANGGUNG...hurm..perasaan bersalah mula menyelubungi diri aku sekarang ni..hanya tuhan jek tau..ya tuhan ku,lindungi la mak,semoga dia sihat2x selalu..kalau KAU menduga ibuku,biar la aku je yg menanggung segala kesusahan tu,mak dah banyak berssh tuk aku,cukup la..biar aku pulak yg menggalas segala kesusahannya kini..beruntungnya aku ade mak ..pjgkanlah umur mak,cepat la aku abis belajar,aku nak jaga dorang pulak..permudahkan perjalanan aku..mak,yin syg mak...sob3x..;(

2 komentar:

fairul afif mengatakan...

i love my mom 2

budak kecik mengatakan...

hehehe..=)