Sabtu, 28 Maret 2009

bila aku mulai membenci..

salam semua..hak2x..ternyata pada saat aku menulis kat sini,perasaan kebencian aku tak dapat dibendung lagi,dah lama tersimpan kat dalam hati ni..aku pun manusia,aku bukan maksum mcm nabi,walaupun aku cbe utk mengelak,tapi masih jugak perasaan ni menghantui diri aku..damn,aku benci kamu..takya la aku sebut siapa tapi ingin aku nyatakan kat sini,benih2x kebencian mulai tersemai dalam diri aku..salah siapa,aku pun tak tahu,just renungkan diri kamoo itu sendiri..kenapa buat aku mcm ni,apasalah aku,aku ni tak sebodoh yg kau sangka,just kalau tak puas hati,ade masalah ke,face to face,cakap jek,asal nak buat aku mcm ni,macam ape jek..please la,gentleman skit,anything can be settle la,pikir la mcm org dewasa..benci3x..dan aku mulai membenci..sekian..

2 komentar:

Ayna @ Dya mengatakan...

waah,
sabar yin sabar...
take a deep breath k..
im surprised to read this entry, but i know ure pissed enuff to write this kinda post cuz ive known u for 3yrs now..
yin yg ayna knal bkanlah mudah marah n pissed off..
no matter what is it, i knw u hv
the rite reason to be this mad darling..
anyhow, byk2 bersabar ye yin..
kitorang kan ada, AYNA kan ada :D heee..we love you !

budak kecik mengatakan...

hehe..thanks my lil sis..yerp,dah lama pendam,tunggu nak burst jek..yelah,kalau dah tak puas hati,just ckp je la kan,nape nak senyap..cam munguk jek..haha..nvrmnd,people r getting weird nowdays n i hv tu admit dat..thanks dear..i love u too..hehe